شماره

شماره

شماره

شماره

قرص اکوفن و ریزش مو

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴ ق.ظ

توضیحاتی در مورد قرص اکوفن

قرص اکوفن (Ecophane) نوعی مکمل رژیمی – غذایی بوده که برای افرادی با کمبود ویتامین گروه ب و افرادی که دچار ریزش مو هستند می‌تواند مناسب باشد. اندازه محصول : 60 قرص کشور سازنده: فرانسه مدت انقضاء : 24 ماه کد بهداشتی : 5650190355631940 . اغلب، ما نمی توانیم تمام مواد مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی تأمین کنیم. در این گونه موارد از انواع قرص برای رشد مو استفاده می شود. فرمولاسیون قرص های رشد مو و تقویت مو به صورتی است که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تأمین نماید. به طور مثال اثر زینک برای ریزش مو و توقف آن تأیید شده است که باید با مواد دیگری نظیر ویتامین B به مصرف بدن برسد. این قرص ها توسط پزشک متخصص مو و پزشک متخصص پوست و مو تجویز می شود و طبیعتاً می تواند به کاهش ریزش مو و تقویت تارهای مو و افزایش روند رشد مو کمک نموده و در کنار آن سبب بهبود وضعیت پوست و ناخن ها نیز شود..در این مطلب از سایت جسارت به عوارض و بهترین زمان مصرف قرص اکوفن برای پوست و رشد مو و نازایی می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

قرص اکوفن و ریزش مو

همانطور که می دانید ریزش مو یکی از مشکلاتی است که خیلی‌ها با آن درگیر هستند و برای قطع آن ممکن است هر روشی را تجربه کرده باشند. یکی از درمان‌هایی که برای پیشگیری و کند کردن روند ریزش مو به کار می‌رود درمان دارویی آن توسط قرص اکوفن می‌باشد. اگر اولین بار است نام این دارو را شنیده‌اید و یا قصد مصرف آن را دارید بهتر است با آن آشنایی کافی داشته باشید.عوامل مختلفی در سفید شدن و ریزش موها دخیل هستند. به طور کلی می‌توان گفت حالات روحی و عاطفی مانند ترس، استرس، مصرف کافئین و الکل، استعمال سیگار (سبب نرسیدن خون به فولیکول مو می‌شود)، اختلالات هورمونی (که در زنان در مقایسه با مردان بیشتر است) و سابقه ارثی و خانوادگی از عوامل تاثیرگذار در ریزش و سفیدی مو‌ها محسوب می‌شوند.

ترکیبات قرص اکوفن

ویتامین B5: افزایش استحکام مو و جلوگیری از ریزش مو ویتامین B6: جذب سیستین در مو ویتامین B8: تقویت مو و ناخن ویتامین PP: کمک به رشد مو زینک: ساخت سیستین که یکی از مواد اساسی مو می‌باشد. منیزیم: ترکیب روی و منیزیم که برای ناخن‌های شکننده و ضعیف مفید است. اسپیرولین: حاوی مواد مغذی فراوان با کالری پایین و حجم کم که باعث بهبود جذب آهن و سلامتی موها می‌شود.ویتامین های B کمپلکس برای تنظیم متابولیسم و حفظ سیستم اعصاب مرکزی اهمیت دارند. همچنین این ویتامین ها برای سلامت پوست و مو ضروری هستند. برخی متخصصین تغذیه ادعا می کنند که برخی از ویتامین های پرکاربردتر گروه B مانند ویتامین B-۱۲ می تواند به استحکام و حالت پذیری مو کمک کند.ویتامین B-complex شامل ویتامین B۱ (تیامین)، B۲ (ریبوفلاوین)، B۳ (نیاسین)، B۵ (پانتوتنیک اسید)، B۶ (پایریدوکسین)، B۷ (بیوتین)، B۹ (فولات) و B۱۲| (کوبالامین) می باشد. ویتامین ها باید ابتدا از طریق مواد غذایی جذب شوند. مواد غذایی حاوی ویتامین ب– کمپلکس شامل دانه ها، سبزیجاتی نظیر هویج، گل کلم و سبزیجات با برگ های سبز تیره، جگر گوساله و آبزیان، تخم مرغ، سویا، آجیل، حبوبات و آووکادو می باشند. ویتامین B۱۲ در فرآورده های لبنی و حیوانی یافت می شود. در صورتی که کمبود ویتامین B در بدن شما شدید بود، می توانید از قرص های حاوی این ویتامین نظیر اکوفن، فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید.● درمان ریزش مو ● تحریک کننده ی رشد مو و ناخن ● غنی شده با پروتئین و ویتامین های مختلف ● افزایش مقاومت مو و ریشه ی مو ● بهبود جذب موثر آهن در بدن ● با افزایش ساخت کراتین موجب تقویت رشد مو و ناخن شده ● شامل پروتئین هیدرولیز شده ی گندم از قرص آکوفن که به اشکال مختلفی چون پودر ، قرص و شامپو وجود دارد ، جهت تقویت مو و ناخن به صورت مؤثر استفاده می شود . بهتر است مصرف این قرص با مشورت پزشک انجام شود ، نتایج حاصل از مصرف این دارو با توجه به دوز مصرف شدن از آن بعد از دو ماه نمایان خواهد شد . داروی آکوفن ، در درمان ریزش موی ارثی و ریزش مو در اثر برخی بیماری های خاص بی تاثیر است .

قرص اکوفن چیست

قرص اکوفن (Ecophane) نوعی مکمل رژیمی – غذایی بوده که برای افرادی که از کمبود ویتامین‌های گروه ب رنج می‌برند می‌تواند مناسب باشد همچنین تأثیر این دارو بر عدم ریزش و تقویت مو انکارناپذیر است. اکوفن یکی از انواع داروهای تقویت کننده مو و ناخن است و در رشد مو و ناخن تأثیر بسزایی دارد و به بهبود جذب آهن در بدن کمک می‌کند.

نحوه و طریق مصرف قرص اکوفن

میزان مصرف این دارو طور معمول برای بزرگسالان به صورت روزی دو عدد قرص بعد از نهار و شام همراه با یک لیوان آب و برای کودکان به صورت روزی یک عدد همراه با یک لیوان آب می‌باشد. توجه: افرادی که دچار ریزش مو هستند باید تا حد امکان از استرس دوری کنند چراکه باعث تشدید این عارضه می‌شود.

  • بهبهان بهبهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی